Hoe het werkt

  1. Menu & bezorgdagen: check het menu op deze website bij Eten & Drinken en check onze bezorgdagen voor deze maand.
  2. Donderdag besteldoorgeefdag: wil je bestellen voor een van de bezorgdagen dan ontvangen wij graag uiterlijk donderdag je bestelling (eerder mag altijd). Het kan heel goed dat je ad hoc nog wilt bestellen. Je weet immers niet altijd hoe je dag verloopt. Contact ons dan even, want het kan zijn dat we nog ruimte hebben omdat we niet volgeboekt zijn.
  3. Laat het weten: Stuur ons een bericht naar eveline@tokoeef.nl of naar 06-46352364. Bellen mag natuurlijk ook! Laat ons weten wat je wilt bestellen, waar we je bestelling naar toe kunnen brengen en de dag dat je je bestelling wilt ontvangen. Let op: check de maand update op deze site voor onze bezorgdagen.
  4. Bevestiging van de bestelling: hebben we je bestelling ontvangen dan sturen we je een bevestiging. Zijn we op de door jou gekozen dag al volgeboekt, dan laten we je dat natuurlijk direct weten.
  5. Betaalverzoek: je ontvangt een betaalverzoek. Met deze bevestiging kunnen we daadwerkelijk bezorgen.
  6. Bezorgdag: op de dag van bezorging sturen we je ter herinnering nog een berichtje met het bezorgmoment.

Goed om te weten:

  • We bezorgen je bestelling gratis bij een minimale besteding van €15,- (bij een bestelling onder dit bedrag brengen we €2,50 bezorgkosten in rekening).
  • Wil je bestellen, laat ons dat dan uiterlijk op de donderdag weten (eerder mag altijd).
  • Wil je bestellen voor 6 personen of meer, dan ontvangen we die aanvragen graag een week van tevoren.
  • Het kan zijn dat we voor de dag dat je wilt bestellen vol zijn, dan laten we je dat natuurlijk gelijk weten.